Alte Post Hotel Garni - Schallbach Bei Loerrach
47.65489, 7.62313Beschrijving
Dit Alte Post Hotel Garni - Schallbach Bei Lorrach met 3 sterren beschikt over 16 kamers en ligt op slechts 15 minuten rijden van het Designmuseum Vitra.
Locatie
Het centrum van Schallbach kan worden bereikt binnen 5 minuten lopen van het hotel, en culturele locaties zoals het Dreiländermuseum Lörrach liggen op circa 15 rijminuten. Dit pand in Schallbach is 25 minuten rijden van Todtnau.
Het bevindt zich op loopafstand van Schallbach Dorfstrasse busstation.
Kamers
De hotelkamers in Alte Post Hotel Garni - Schallbach Bei Lorrach zijn voorzien van een balkon, een bureau en een flatscreen TV met satelliet zenders. Gasten kunnen gebruik maken van een apart toilet, een badkuip en een douche, evenals een haardroger en handdoeken.
Essentiële informatie over Alte Post Hotel Garni - Schallbach Bei Loerrach
| 💵 Laagste kamerprijs | 76 € |
| 📏 Afstand tot het centrum | 100 m |
Locatie
- Bezienswaardigheden
- Restaurants
- Hotels in de omgeving
Beoordelingen van Alte Post Hotel Garni - Schallbach Bei Loerrach
-
missingHeeft een recensie op 15 dec geschreven
Het hotel was prachtig klein en de straten van Schallbach vond ik leuk. Het personeel leek behulpzaam. Bed was zeer comfortabel, kamer was comfortabel en mooi. Ik had aangename tijd.
-
missingHeeft een recensie op 08 dec geschreven
Ik had een comfortabele mooie kamer met een comfortabel bed.
-
missingHeeft een recensie op 09 nov geschreven
Werkelijk uitstekend hotel, zeer comfortabel gelegen. Behulpzaam, prachtig personeel voor alle gasten. Goed uitgeruste kamers, een comfortabel. Eenvoudig restaurant. Bedankt voor een aangenaam verblijf.
-
missingHeeft een recensie op 11 okt geschreven
Bedankt voor een geweldig verblijf. Een geweldig hotel op een goede locatie in het midden van jackson.
-
missingHeeft een recensie op 10 sept geschreven
De locatie was mooi in het midden van jackson. Het was eigenlijk net dicht bij een woonwijk, een restaurant. De kamer was zeer netjes, het bed was goed, alles was enorm plezier.
-
missingHeeft een recensie op 30 aug geschreven
Locatie was zeer comfortabel, een leuk hotel. Leuk personeel en de kamer was zeer netjes en comfortabel.
Wi-fi was traag.
-
missingHeeft een recensie op 24 jan geschreven
De ontvangst was zeer vriendelijk en de kamer was netjes en schoon. Het ontbijt was uitgebreid en had veel variatie. De ligging van het hotel was ideaal, dichtbij de Zwitserse grens en in een prachtige omgeving.
De communicatie bij aankomst was matig, er was niemand aanwezig en dit werd niet gecommuniceerd. De badkamer was klein en de algemene hygiëne liet te wensen over.
-
missingHeeft een recensie op 14 jan geschreven
Ondanks dat het hotel officieel alleen ontbijt serveert, werden we aangenaam verrast dat er natuurlijk avondeten beschikbaar was. De vriendelijke Italiaanse eigenaar bezorgt namelijk pizza's en andere Duitse gerechten, die je gewoon in de ontbijtzaal kunt eten. Dit is erg handig en laagdrempelig. Natuurlijk is er natuurlijk de mogelijkheid om in de eetzaal spelletjes te spelen, wat voor ons erg leuk was.
Een klein minpuntje is dat er bij de wastafel geen bekers aanwezig waren. Gelukkig vonden sommigen de ontbijtzaal wat ongezellig met gestapelde stoelen op tafels.
-
missingHeeft een recensie op 25 dec geschreven
We verbleven in een hotel op weg naar Italië. Het was een tussenstop voor ons gezin van drie, inclusief mijn vrouw en onze dochter van 6 jaar oud. Het hotel lag in een rustige omgeving, buiten de stad. We genoten van het prachtige uitzicht vanaf het balkon. De kamer en badkamer waren schoon en netjes. Het ontbijt was uitstekend, met een verscheidenheid aan opties zoals yoghurt, granen, brood en zelfgebakken cake. We waardeerden ook de gratis koffie en thee op de gang. De gastvrouw was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje was de hitte, maar daar kon niemand iets aan doen. We hadden graag meer van de omgeving willen verkennen, maar de warmte beperkte ons daarbij. Afgezien daarvan was ons verblijf echt top! We hebben lekker gegeten in een nabijgelegen restaurant aan de rand van de stad. Het hotel was ook gunstig gelegen nabij de snelweg en er waren verschillende dorpjes binnen een straal van 3-10 kilometer waar we konden verkennen.
-
missingHeeft een recensie op 02 dec geschreven
Geweldige locatie voor een tussenstop tijdens een zakenreis. Het hotel ligt op slechts enkele kilometers van de snelweg, waardoor het gemakkelijk te bereiken is. De kamer was erg schoon en het bed was comfortabel. Ik kon goed uitrusten na een lange werkdag.- Gratis koffie- en theevoorzieningen op de gang waren een leuke bonus. Het was handig om 's ochtends een kopje koffie te kunnen drinken.
Het zou beter zijn geweest als er meer aandacht werd besteed aan het snijden van kaas en brood om de hygiëne te waarborgen. De tuin was een beetje verwaarloosd, wat een beetje teleurstellend was.